LET OP! Wegens COVID-19 duurt het langer dan normaal om bestellingen te verwerken en op e-mails te reageren. Excuses!

Onze klantenservice is: GeopendGesloten Lees meer over onze openingstijden >

Gevolgen COVID-19

Bericht geplaatst: 31-03-2020

Ten eerste hopen we dat het goed gaat met u en de mensen om u heen!

Overal ter wereld worden de effecten van de pandemie gevoeld, zo ook bij Claessen Orchids and Plants. We hebben ons als klein familiebedrijf snel moeten aanpassen op de richtlijnen die de overheid geeft; thuisblijven/werken waar mogelijk en sociale afstand houden. Dit heeft een groot effect op de manier waarop we ons werk kunnen uitvoeren, waardoor het ons nog niet gelukt is om de achterstand die we al hadden bij te werken.

Wat betekent dit voor u?

Lange wachttijd reactie

Normaal gesproken reageren we binnen 4 werkdagen op een e-mail, maar gezien de mailbox overvol is lukt dat momenteel vaak niet. We behandelen e-mails in volgorde van binnenkomst en doen ons best dit zo snel mogelijk te doen. We willen u vragen om uw medewerking door niet meerdere e-mails achter elkaar te versturen en alleen een e-mail te sturen indien dit noodzakelijk is. Alvast bedankt!

Vertraging bestelling

Het duurt langer dan normaal om uw bestelling te verwerken. In sommige gevallen kan dit oplopen tot enkele weken. Als de betaling van uw bestelling geslaagd is, kunt u er vanuit gaan dat we deze in goede orde hebben ontvangen. Door de omstandigheden is het lastig om gedurende het verwerken van uw bestelling een update te geven over de status. Onze excuses hiervoor. Mochten zich bijzonderheden voordoen tijdens het verwerken van uw bestelling, dan nemen we contact met u op. Anders ontvangt u de track&trace code zodra uw bestelling klaar staat voor verzending. Nogmaals, houd er rekening mee dat dit enige tijd kan duren!

Vertraging verzending

Zeker in deze tijd is er een kans dat pakketten langer onderweg zijn dan normaal. We houden de updates van de vervoerder nauwlettend in de gaten. Maar ook de vervoerder kan vooraf niet met zekerheid aangeven hoe een zending zal gaan verlopen, gezien de maatregelen per EU-land verschillen en continue wijzigen. We proberen u voor zover mogelijk van dienst te blijven zijn, zodat u uw huis enigszins kunt opvrolijken met planten! Wel raden we aan om uw planten te verzekeren tegen kouschade, nu de kans groter is dat deze iets langer dan normaal onderweg zijn. Klik hier voor meer informatie over deze Vorstverzekering.

Geen bezoek aan onze kas en winkel

Het is belangrijk dat we de veiligheid en gezondheid van onze klanten en collega's kunnen waarborgen. Vandaar dat we besloten hebben de fysieke winkel en kas tot nader bericht gesloten te houden voor bezoekers. Zodra het weer mogelijk is om bij ons langs te komen, zullen we dit aangeven op de webshop. Tot die tijd, kunt u uw aankopen doen via de webshop.

Hopelijk hebben we u op deze manier voldoende geïnformeerd. Ons team bestaat uit slechts een handjevol mensen. Maar we doen wat we kunnen en roeien met de riemen die we hebben, binnen de richtlijnen van de overheid. Laten we hopen dat de wereld deze pandemie snel overwonnen heeft! Tot het zover is, wensen we u al het beste, gezondheid en veiligheid toe.

We hopen op uw begrip en willen onze waardering voor uw geduld bij voorbaat uiten.

Team Claessen Orchids and Plants

 

 Vorst verzekering