LET OP! Wegens COVID-19 duurt het langer dan normaal om bestellingen te verwerken en op e-mails te reageren. Excuses!

Onze klantenservice is: GeopendGesloten Lees meer over onze openingstijden >

Houd rekening met vertraging

Bericht geplaatst: 03-03-2020

Beste Klant,

Tijdens de verzendstop rond de feestdagen (december 2019) hebben we veel meer bestellingen ontvangen dan normaal, wat betekent dat we 2020 zijn begonnen met een achterstand. Het overweldigende aantal bestellingen is sindsdien niet meer gestopt. Bedankt hiervoor, we zijn erg dankbaar!

Helaas betekent dit dat we vertraging niet kunnen voorkomen. Dit heeft zowel effect op het verwerken van bestellingen als op het behandelen van e-mails. Onze oprechte excuses daarvoor.

Ons team bestaat uit slechts een handjevol mensen, maar we doen ons best om alles zo snel mogelijk te verwerken en u zo snel mogelijk te helpen. We hopen op uw begrip en danken u bij voorbaat voor uw geduld!

Met vriendelijke groet,

Team Claessen Orchids and Plants



Bericht geplaatst: 08-01-2020

Beste Klant,

Zoals u eerder op onze webshop heeft kunnen lezen, hebben we rondom de feestdagen aangepaste  openingstijden en verzenddata aangehouden. De vervoerder had aangegeven dat de kans op vertraging rond de feestdagen erg hoog was. Gezien we met planten werken, konden we het risico niet nemen dat pakketten stil kwamen te staan in een (koud) depot.

Vandaar dat we voor het verzenden van de pakketten het volgende hebben gehanteerd:
Bestellingen geplaatst en betaald voor zondag 8 december 23:59 uur zijn nog in de week van 9 december verstuurd.
Bestellingen geplaatst en betaald na zondag 8 december 23:59 uur hebben in de wacht gestaan gedurende de aangegeven verzendstop.

Wij zijn op maandag 6 januari weer gestart met het verwerken van de bestellingen, op volgorde van binnenkomst. We zijn een familiebedrijf met een klein team en doen ons uiterste best uw bestelling zo snel mogelijk aan te bieden voor verzending. Helaas zijn we wegens de hoeveelheid bestellingen genoodzaakt u vriendelijk te vragen rekening te houden met enige vertraging. Zodra uw bestelling klaar staat voor verzending, ontvangt u een e-mail met de track & trace code.

Via deze weg hopen wij u voldoende geïnformeerd te hebben en we hopen op uw begrip!

Met vriendelijke groet,

Team Claessen Orchids and Plants